Plus eller minus?

Hej!
När jag ibland vill se hur vädret varit senaste dygnet är det ibland omöjligt att se om det är ett minustecken (-) framför aktuell temperatur. Har det varit mulet så döljs det eventuella minustecknet i molnsymbolen! Lite större avstånd mellan vädersymbol och temperaturangivelsen borde lösa detta!

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har problem att återskapa just detta, men vi måste förstås åtgärda det så snart det är möjligt. Kan du informera oss om vilken webbläsare och vilken version du använder?
    Bästa hälsningar

  • Mobil med Safari.

  • Ok, tack!