Meterologkartan - Laddar långsamt i helskärmsläge

Hej, Jag tycker Meterologkartan i 10 dygnsprognosen är toppen. Det är kul att kunna se hur låg/högtryck förväntas flytta runt. Jag har inte hittat den någon annanstans. Men mitt problem är att den inte funkar perfekt, sämst i helskärmsläge. Man måste stanna och stoppa för att få med hela bilden. Jobbar ni med frågan eller är det något jag kan göra själv?

Ulf R

Kommentarer

  • Hej Ulf, Tack för att du hör av dig. Vi är medvetna om problemet och har i dagsläget ingen lösning på detta. Utan vi hoppas att vi får loss resurser i framtiden att förbättra detta.

    Vänliga Hälsningar
    Therese