Max- och min.

Det skulle vara kul om det stod normala max- och mintemperaturer för en ort när man tittar på dess prognos. Då får man se om det blir över eller under den normala. Bra även om det står i 10-dygnsprognoserna, både i tabell och grafiskt.

Kommentarer

  • Hej!
    Och tack för en god idé! Det är en svår balansgång mellan att presentera allt som är intressant och inte göra våra tjänster för komplexa. Men vi vill presentera mer statistik av det slaget som du föreslår. Jag hoppas vi kan få till detta på något sätt! Jag tar med mig din idé för vidare diskussion med utvecklingsteamet!
    Bästa hälsningar