Max- minvärden

Hej!

Undrar varför det ofta ha förekommit felaktiga värden när det gäller nederbörd? Detta har hänt vid många tillfällen under de senaste 5-6 veckorna. Annars har det funkat bra tidigare. Just nu visas det för Måseskär 369,2 mm, Falsterbo 238,8 mm.

Kommentarer

  • Hej,
    Det har varit en bugg som tog tid att finna men nu ska det vara löst.
    Med vänlig hälsning,