Var finns information om marina miljöövervakningsdata?

Hej!
Jag försöker ladda ner marina miljöövervakningsdata från en övervakningsstation men får inte till det. Jag förstår inte vad som ska fyllas i i de olika fälten. Finns det nåton förklaringstext till sidan?
/Kristin

Kommentarer

  • Hej Kristin,

    Under fliken "Hjälp" finns beskrivet hur du hämtar data, på startsidan för Havsmiljödata finns beskrivningar av databasens innehåll http://www.smhi.se/klimatdata/oceanografi/havsm...

    Om du inte hittar den information du söker eller behöver ytterligare hjälp med förklaringar är det bäst om du kontaktar ansvariga för Svenskt Havsarkiv på shark@smhi.se