Månfaser

Hej !

När ni nu testar en ny app med nya funktioner  mm skulle jag vilja göra mig hörd för ett par 100 000 tals jägare i detta land.
LÄGG IN MÅNFASER SOM ERA KOLLEGER I BRANCHEN HAR !

Låt detta mail gå till de som tänker på era kunders behov och inte stannar på ett forum.
Lovar att detta ett önskemål som fler än jägarna står bakom.

Vänligen
Mikael Andersson

Kommentarer

  • Hej Mikael,
    Tack för detta förbättringsförslag. Förstår att det är en viktig parameter i många sammanhang. Vi tar med oss detta och ser om det går att göra något till den nya versionen av appen!
    Bästa hälsningar,