Luckor i dagsprognosen

Hej!
Jag undrar varför det blir stora tidsluckor med tomma rutor, när jag går in för att kolla dagens väder? Idag är det t ex tomma rutor mellan kl. 10 och kl. 14. irriterande om man vill veta prognosen för kl. 12. Det är inte bara idag det blir så - det är alltid så i era prognoser.
Vänliga hälsningar
Mariann

Kommentarer

  • Hej Mariann!

    På startsidan idag visar vi endast ett antal tidpunkter från progonsen, närmsta timmen + kl 02, 08, 14 och kl 20. Förstår att det inte alltid ger en representativ bild av hela dygnet.

    I tabellen för 10-dygnsprognos går det att klicka på "DAG" för att få fram en mer detaljerad prognos (prognos timme för timme).

    Vill du bara ha detaljerad prognos för en specifik dag kan du klicka på den dagen.