Har inte varje stad någon egen indexlänk?

Har inte varje stad någon egen länk, t.x. om jag vill se vädret för Göteborg?

Borde ju vara i stil med smhi.se/vader/goteborg eller hur ni nu vill lösa det, men att inte få en länk till varje plats känns konstigt att det utelämnats.

Söker jag efter staden i rutan ändras adressen till http://www.smhi.se/#ws=wpt-a,proxy=wpt-a,geonam... vilket känns skumt och väldigt tekniskt.

Denna länk finns inte indexerad i sökmotorer, så, söker man efter "väder göteborg" kommer inte er sida upp.

Kommentarer

  • Hej Stefan,
    Tack för att du skriver till oss.
    Vi har börjat titta på denna indexerlng hos sökmotorer.
    Vänligen