Laddar långsamt

Varför laddar smhi.se så långsamt. Aftonbladet, Expressen mm som trots har en massa reklam laddar mycket snabbare. När man sedan klickar vidare på väder, observationer mm så tar det mycket lång tid (30-60 sekunder) att sidan laddas upp. Det måste ju vara något fel på hemsidan?

Kommentarer

  • Hej Ulf! Det var inte bra! Är det bara på 10-dygnsprognosen och observationstjänsten du upplever detta? När började det? Vi har inte sett några driftsstörningar på vår kant.
    Leif Webbkoordinator