Kustväderapp

hej
Finns det en kustväderapp för windows
Vänlig hälsning Micke

Kommentarer

  • Hej Michael, tack för din fråga.
    Tyvärr har vi inga appar för Windows, men våra tjänster på hemsidan kan du spara som bokmärken, till exempel Kustvädret, och lägga i startmenyn eller på skrivbordet.
    Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag!
  • Tack för svar. Hur gör jag för att lägga in det som ett bokmärke ?

    Mvh Micke
  • Hej Micke,
    Uppe till höger längst bort i adressfältet på din Chrome-läsare hittar du en ofylld stjärna, om du klickar på den (måste göras när du befinner dig på den sida du vill spara) så får du en "Redigera bokmärke"-meny.

    Välj "Mapp", exempelvis "Välj en annan mapp..." och där kan du spara bokmärket på ditt skrivbord.
    Om du vill ha kvar bokmärket i Chrome, så kan du välja att lägga den för snabbåtkomst i "Bokmärkesfältet", då finns den som en liten klickbar ruta direkt under adressfältet.

    Önskar dig en trevlig helg!