Jag vill veta lite mer om vattenmagasin i anslutning till bostadsfastigheter ?

När det byggs nya fastigheter så borde det också byggas vattenmagasin
under jord så att vattnet kan "stanna upp " innan det rinner vidare till en
recipient . Under  sommarmånaderna kan ju vattnet användas för bevattning och andra arbetsområden. Att använda rent vatten för att spola i toaletten, det är ju rent åt ........ Det är kanske på tiden att det byggs in dubbla system i vattenhushållningen.