Jag vill ha bort rutan "fråga oss". Jag kan inte skrolla bilden annars. Tack!

Kommentarer

  • Hej, tack för ditt inlägg, beklagar att svaret dröjt.
    Vi håller på just nu att titta över denna funktion och förhoppningsvis kan vi flytta på knappen inom kort.
    Önskar dig en fortsatt bra måndag!
  • Nu har det gått 2 år sedan SMHI började titta på scrollningsfunktionen och ”Fråga oss” -knappen.
    Önskemålet finns kvar. Vänligen flytta knappen!
    Lämplig plats på vänstra sidan bland övriga val.
  • Hej! Vi har provat att flytta den men den hamnar i vägen var vi än lägger den, tyvärr. Men vi ska ta fram en annan lösning.
    Leif Webbkoordinator