Jag saknar soltiden jämfört med förra veckan

Jag saknar soltiden jämfört med förra veckan. Och timme för timme uppifrån och ner. Timmarna är uppochner nu.

Kommentarer

  • Hej Jan, tack för ditt inlägg.
    Vi har endast soltiden som ett komplement till våra prognoser 10 dagar framåt, ej bakåt i tiden.
    Vid en Google-sökning på "soltider" hittar du sajter som specialiserat sig på jämförelsen från tidigare datum.
    Önskar dig en fortsatt bra onsdag!