Jag behöver hjälp med en skoluppgift!

Hej, Jag heter Alexander och jag har en uppgift om staden Wien.

Jag undrar om det kommer vara varmfront eller kallfront i Wien den kommande veckan samt om det kommer vara lågtryck eller högtryck.

Tack på förhand,
MVH Alexander från 8b

Kommentarer

  • Hej Alexander,

    I samband med ett lågtryck över nordöstra Europa så rör sig en kallfront ner över Wien norrifrån i slutet av denna vecka.

    Hälsningar

    Susanne Kundtjänst