Hav & Kustväder beräkningspunkter

Jag har noterat att ni tagit bort era punktprognoser när det gäller väder till havs/kusten. Tycker det är synd och inneburit en försämring. Använde mig tidigare en hel del av dessa för punkter som Storbrottet, Landsort, Rönnskärsläggen, eggergrund etc. Man kunde där se prognos timme per timme för temp, vindriktning, vindhast, våghöjd, strömhastighet m.m. Har ni möjlighet att återinföra denna service?
Mvh
Adam

Kommentarer

  • Hej Adam, tack för ditt inlägg!
    I tjänsten kan du själv välja vilka punktprognoser du vill kunna se, se bara till att spara favoriterna, så dyker de upp i kartan och tabellerna.
  • Tack för svar. Det känns inte helt intuitivt. Jag lyckas inte få fram någon av punkterna jag skrev om ovan (undantag Landsort). Jag går in på väder=> Hav och kustväder. Jag har använt sökfunktionen och lagt till ett par favoriter. Det är främst våghöjden i tabellform jag är intresserad av, men det lyckas jag inte få fram alls.
    /Adam
  • Hej Adam,
    Tack för en väldigt innehållsrikt svar, jag tar med detta till produktansvariga.
    På vår nya tjänst Vattenstånd och vågor hittar du våghöjder i tabellform, hoppas den fungerar bättre för dig.