Grundvattenskartan saknar vanligkarta i bakgrunden

Hej!
När jag går in för att titta på grundvattenskartorna på ”grundvatten.nu” saknar jag den vanliga vägkartan i bakgrunden. Jag är ganska säker på att den fanns med förra året för då vet jag att jag tyckte det var lätt att hitta vilket grunvattensområde som min tomt var belägen på, men nu när jag försöker är det omöjligt!
Mitt förslag och önskan är att ni försöker få tillbaka en vägkarta i bakgrunden.
Jag anväde då och använder nu en iPhone 6 att surfa på via safari.

Kommentarer

  • Hej Åsa!
    Beklagar att du fått vänta på svar men vi har inte bytt karta så detta kanske bara var ett tillfälligt fel? Hör av dig om du fortfarande har problem med kartan så får vi utreda om detta hänger samman med den telefon/webbläsare du använder.
    Niclas Hydrolog