Förslag till ny tjänst, prognos i bilen

Hej, använder appen dagligen. Mycket är jättebra, framförallt radarbilderna.
Förslag, när man bilar, exvis E4:an Stockholm-Malmö, vore det toppen om man kunde få en prognos utmed vägen. Då kunde man kanske planera resan utifrån vädret.

Kommentarer

  • Vilket bra förslag!

    Det tror jag våra utvecklare blir glada över! Skickar genast vidare det så får vi se vad de kan göra 😀