Föregående dygn som tidsperiod för alla relevanta parametrar under max/minvärden

Hej!
Jag tittar ofta på "max/minvärden", men saknar "föregående dygn" som tidsperiod (eller t.ex. igår kl 07.00 till idag kl 07.00) för de flesta parametrarna. Denna tidsperiod bör också vara standard om man inte väljer något annat.
M.V.H.
Ingvar

Kommentarer

  • Hej!

    Om du klickar på "Välj tidsperiod" kan du välja "Igår klockan 07 - igår klockan 19" och "Igår klockan 19 - idag klockan 07" (när vi använder normaltid, på sommaren blir det klockan 08 istället). Men om jag förstår dig rätt så önskar du att det skulle finnas även en variant där dessa två tidrymder slås ihop. Jag taggar förslaget så får vi se vad som händer.