Förändring av hemsidan

Hej
Kan ni flytta "ikonen" med "fråga oss" den kommer nämligen ivägen för tidslinjalen för vind och vågor vid en specefik förstorning (jag anv mig av 150%).
Mitt förslag är att ni sätter den högre upp på höger sida av websidan.
Återkoppla gärna.
MBH
Stefan Klawitter

Kommentarer

  • Hej! Nu har vi flyttat på knappen. Hoppas den inte kommer i vägen för någon annan nu. :-)
    Tack för synpunkten.
    Leif Webbkoordinator