Var hittar jag byvindar i observationer för Fjällväder?

Ert nya fjällväder skiljer sig från den gamla, jag hittar inga byvindar tex och förut låg observationer under samma rubrik.
Byvindar är en mycket viktig information på fjället.
Har jag missat något så jag inte sett all information?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig till oss. Vi förstår att byvindar är en mycket viktig information. Låt oss se om vi kan addera den informationen i tjänsten!

    Observationerna hittar du numer i denna tjänst. Här kan du enkelt spara dina favoriter så att du smidigt kan återkomma till samma stationer, dag efter dag. Du klickar på den station du är intresserad av, klickar i "Spara stationen som favorit" ovanför fotot från stationen, och du hittar nu en "direktlänk" till stationen i nedre delen av kartan.

    Bästa hälsningar