Ett generellt väderprognos över åren.

Jag håller på med ett gymnasiearbete och måste få reda på hur sveriges klimat är generellt i Småland under dom alla årstiderna. En tabell med hur klimatet har ändrats för varje år , i en generellt perspektiv i småland.

(T.ex. 2018 På vinter ligger det runt -2 grader, Vår 15 grader, sommar 25 grader, höst 12 i småland. 2017 På vinter ligger det runt -0 grader, Vår 17 grader, sommar 26 grader, höst 15 i småland. Osv)

Skulle Uppskattas om ni kunde hjälpa en student!
Mvh