Diagram 10-dag

Har svårt att förstå varför göra om 10-dagarsdiagrammet som varit utomordentligt överskådligt här i Övre Svartlå Boden. Förslag: Återgå till tidigare dagarsdiagrammet som var mycket bra. Är normalbegåvad. Mvh H Nyman

Kommentarer

  • Hej Hans, tack för ditt inlägg.
    Vi är på väg att förändra den nya tjänsten, den finns just nu som 10-dygnsprognos BETA att testa. Kommentera sedan gärna i vår enkät.
    Önskar dig en fortsatt bra tisdag!