Den nya sidan i appen har stort fel!!!!

Varför ändra i väderappen som senaste åren gett snabbt svar på aktuellt väder för vald  ort, bl a för idag 10 dgr framåt! Den har Varit fantastiskt bra, både för hemmabruk, reseplanering och fritidsliv, såväl till lands som till sjöss.
Just nu verkar den ha släppts av er I helt prematur skick!
Jag bor i Björkekärr, nära Östra sjukhuset, I Göteborg. Er app svarar att jag befinner mig i Gårdsten! Vilket är närmare Kungälv,
Ta bort den omedelbart och se till att denna funktion är säker innan den läggs ut!!!!
Mvh Åsa Gawelin, Göteborg

Åsa Gawelin

Kommentarer

  • Hej,
    Vi kontrollerar detta.
    Vilken ort brukar du få? Har du inställt att appen följer din position?
    Med vänlig hälsning,
    Josef