Defekt på er logo

Hej,
varje gång jag öppnar er sida i min iPad noterar jag en liten defekt i er logo SMHI.
I övre inre böjen på S-et sitter en liten utfyllnad som jag inte tror ska vara där.
Kanske en petitess man jag har jobbat med layout stor del av mitt yrkesverksamma liv så ja noterar den här typen av missar, yrkessjukdom gissar jag?

Fö. Superbra sida!
Hälsningar
Charlie Lundgren

Kommentarer

  • Hej! Det var observant! Jag kan inte se den själv men har inte testat med iPad. Ser du den bara i den? Inte på vanlig dator? Ber vår grafiker kika på det.
    Tack för berömmet! :-)
    Leif Webbkoordinator
  • Hej,
    det dyker bara upp i min iPad.

    Fick du bilden jag bifogade?

  • Nu ser jag den med! Skumt. Och detta dyker upp på iPad när du går in på smhi.se?
    Inte appen?
    Tack för tipset, så ska det inte se ut.
    Leif Webbkoordinator
  • .... det är i appen felet visar sig. (Öppningssidan) inte SMHI.se.

  • Ok, jag tror vi har ringat in det nu. Vi får ta det till teamet som jobbar med iPad-appen. De får ta med det i nästa uppdatering. Tack för hjälpen! :-)
    Leif Webbkoordinator