Dålig design

Hej!
Som seglare använder vi er hav- och kustvädersida flera gånger per dag. Det driver oss dock till vanvett att ni lagt "fråga oss"-fliken nere till höger precis vid pilen som flyttar fram datum. Det gör att sikten blir skymd och att man ständigt felknappar och hamnar på fråga-sidan trots att man bara ville flytta fram tiden. Kan ni ni inte be era data-tjommar fixa detta? Annars är nya kustvädret toppen!

Kommentarer

  • Hej Lina! Den där rackarn har vi försökt flytta på flera gånger men den verkar alltid vara i vägen för någon. :-/
    Vi kollar om det går att hitta en annan lösning. Tack för påpekandet!
    Leif Webbkoordinator