BETA-prognos

Hej
Har tidigare tittat mycket på BETA-prognos tjänsten http://www.smhi.se/vadret/beta-tjanster/2.2548 som jag tycker är mycket bra. På den kan jag själv mycket bättre avgöra hur säker prognosen är tycker jag.

Men nu får jag bara "access denied" när jag försöker öppna. Går det att fixa så man får tillgång till den tjänsten igen?

Hälsningar
Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan,
    Tack för att du kontaktar oss om detta.
    Denna tjänst är tyvärr nerlagd, men en ny produkt är på gång, där vi kommer att sampresentera radar och prognos. Tillsvidare finns några andra alternativ.
    Önskar dig en fortsatt bra fettisdag!