Är det is på sjön Rinnen idag?

Hej, finns det ngt sättt att ta redan på ifall det är is på en sjö, skulle ex vilja veta ifall det är is på sjön Rinnen idag. En sjö i värmland som ligger mellan Kil och Arvika.

Kommentarer

  • Hej
    SMHI har is-observatiner på ett fåtal sjöar i Sverige, Rinnen är inte en av dem.
    Bäst information om is på sjöar fås lokalt, tex friluftsfrämjandet, skridskoförening eller fiskeförening.

    Men vänlig hälsning

    Allmänhetens Hydrolog