10-dygns prognosen för Kärrtorp, Stockholm

Prognosen för söndag 20/10 är "säker" och anger 0mm nederbörd kl 14.00 men sannolikheten är 80% för 1-18mm. Hur ska jag tolka detta?

Kommentarer

  • Hej,
    Sannolikhetsfliken är en produkt under utveckling och det tar tyvärr en stund för sannolikhetsberäkningen att göras. Detta resulterar i att det ibland kan vara olika budskap i prognoserna. Vi kommer förändra sannolikhetsfliken och jobbar nu med ny bakgrundsdata så det kommer ta lite tid innan vi kan förbättra sannolikheterna.
    Med vänlig hälsning,