10-dygns diagrammet visas inte när man vrider på mobilen

10-dygns diagrammet visas inte när man vrider på mobilen.

Kommentarer

  • Hej Kirsten,
    När man är i översikten på 10-dygnsprognosen, så kommer diagrammet när man vrider på mobilen. Har man däremot fällt ut någon av dagarna i 10-dygn så ska inte diagrammet dyka upp.

  • Testade, men det vill fortfarande inte fungera, har haft detta problem i flera veckor.

  • Hej Kirsten,
    Kolla över inställdningarna för mobilen, kanske är telefonen låst i porträtt-läge (tror att det går att hitta via snabbmenyn man sveper ner från hemskärmen).
    Kanske en ominstallation av appen hjälper?

  • Kollade skärminställningar och där hittade jag problemet. Tack för hjälpen.