Får jag sätta upp insynsskydd på min uteplats?

Hej!

Jag undrar vad man får göra på sin uteplats / balkong? Jag tänkte eventuellt sätta upp något slags insynsskydd.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Kontrollera alltid med Roslagsbostäder innan du sätter upp något på din balkong, tex insynsskydd, eller kattnät. Ring förvaltaren som har hand om ditt område för att se vad som gäller. I övrigt ska man inte förvara tex bildäck, skidor och gamla möbler på sin balkong eller uteplats då detta kan utgöra en brandrisk.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare