vetegroddar

Kan jag köpa vetegroddar i butik? Var?
Jag har bara hittat via näthandel, det blir höga portokostnader där.
Maria S

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Så kul att du gillar våra vetegroddar🙂

    Vi är medvetna om att det är svårt att få tag på produkten, men jag kan se att förra veckan beställde ICA, Coop och Dagab denna produkt till sina centrallager 🙂 Så vi föreslår att du kollar med din lokala livsmedelsbutik och ber dem att köpa in våra vetegroddar.

    ha en fin dag 🌸

    Linda