Var hittar jag recepten?

Hej, även jag saknar recepten! Det fanns tidigare ett som vi tyckte mycket om, ”Tomatsoppa med röda linser”. Går det att få tag på igen?
Jens

Kommentarer

  • Hej Jens,

    Vi har nyligen gjort om vår hemsida, visst är den snygg!? 😊

    I samband med detta arbete gick det inte att rakt över föra in alla recept p g a deras format. Vi jobbar kontinuerligt på att lägga upp så många av våra gamla recept som möjligt. Några av recepten var dock i behov av uppdatering, och jag gissar att det är därför detta ännu inte har kommit med till nya hemsidan. Håll utkik på vår hemsida, det är möjligt att det dyker upp framöver!
    Louise
  • Hej Risenta!
    På paketen med linser fanns för många år sedan ett recept på linsgryta. Supergod! Jag har tyvärr förlorat min gamla linspåse där receptet stod. Hur får jag åter tag på receptet?
    Vänliga hälsningar från Jenny Thrysin Mathisson
    Jenny Maria Thrysin Mathisson
  • Hej Jenny,

    Tack för att du hör av dig till oss!

    Vi har försökt att hitta receptet som du efterfrågar men tyvärr så hittar vi inte det receptet🙁
    Vi hoppas att du kan hitta ett bra alternativ.

    Ha en fin dag💛
    Moa
  • Hej Moa/Risenta!

    Tack för att ni har försökt hitta det gamla receptet på linsgryta!
    Jag har hittat en del andra recept nu och får helt enkelt nöja mig med det.

    Vänliga hälsningar
    från Jenny Thrysin Mathisson
    Jenny Thrysin Mathisson
  • Hej Jenny,

    Bra att du hittat andra liknande recept och hoppas det smakar gott även med de🙂

    Ha en fin dag💛
    Moa