Utgången produkt?

Hej!
Har Granola med kardemumma, blåbär och hasselnöt utgått ur sortimentet?
Jag har sökt på flera håll men hittar inte just den varan på hyllorna längre.Verkligen synd i så fall! Finns det någon möjlighet att den fortfarande säljs någonstans?
ylva henell

Kommentarer

  • Hej Ylva!
    Granolan ska finnas på City Gross och utvalda ICA & COOP.
    Annars går det också bra att beställa från nätet, finns på diverse hemsidor om man gör en snabbsökning på google, ifall det skulle vara svårt att få tag i butik nära dig.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Hej! Har den utgått ur sortimentet nu? Har letat i alla butiker och även online. Så synd!!! Bästa granolan någonsin, som hela familjen äter varje dag.
    AnnaLena
  • Hej AnnaLena,

    Tyvärr har vår granola utgått ur sortimentet. Flera parametrar har orsakat detta beslut och vår marknadsavdelning ser över granolans framtid, men ännu är inga beslut tagna.

    Vi lägger in er feedback och meddelar marknadsavdelningen att granolan är saknad, så tar vi vara på detta som underlag för framtida beslut. Under tiden kan vi varmt rekommendera våra nya müslisorter. Se mer information på vår hemsida: Risenta - Frukost

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.