Ursprung

Varför står det inte ursprung på Granola crunchy  rostad mandel & hasselnöt ?
Peder Ingesson

Kommentarer

  • Hej Peder,

    tack för din fråga.

    När det kommer till varför inte ursprung står på förpackningen till våra Granola så är det för att
    det finns produktionstekniska begränsningar för oss att skriva ut ursprungsland på förpackningarna och vår ambition är att kunna ge även denna information till våra konsumenter så fort vi hittar rätt lösning.
    Vi sätter alltid konsumentsäkerhet och kvalitet först och jobbar ständigt med förbättringar för att våra produkter skall hålla så hög nivå som möjligt.

    Jag kan se att produktionsland på våra Granola är Schweiz.

    Hoppas att du fick svar på din fråga 🙂

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.