Solrosfrön, förpackningen

Är inte riktigt vän med nya förpackningen för ekologiska solrosfrön. Kartongen ni hade förut var mycket smidigare, den nya påsen är svårare att öppna och stänga för mig som har problem med artros i händerna. Varför har ni bytt? Är besviken.
Gun************* Dah***

Kommentarer

  • Hej Gunilla,

    Vår nya påse består av mer än 50% förnyelsebar och återvinningsbar pappersfiber.

    Vi har också lagt ett barriärmaterial på insidan för att bibehålla produktens goda smak och kvalitet över tid, som skyddar mot till exempel fukt. En produkt som inte skyddas kan leda till att produkten blir dålig i förtid, vilket kan resultera i ökat matsvinn. Vi tackar för din feedback och kommer ta med oss den i vårt framtida arbete.

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.