Sojabönor 500 gram

Hej
Vi har använt era fina sojabönor 500 gram under flera år. När ska vi göra veckans beställning så det slut både på Ica och på Apotea där vi brukar handla. Vad har hänt?

Ni har väl inte slutat med produkten! Den är jättebra viktig för vegetarianer som inte vill köpa färdigproducerade sojaprodukter.

Generellt varför är det så svårt att få tag i torkade sojabönor i större parti som vi egentligen hade velat köpa? Har ni tips och råd om var man kan vända sig om ni skulle sluta med produkten?

Mvh Caroline
Caroline Andersson

Kommentarer

  • Hej Caroline,

    Risentas Sojabönor 500g finns fortfarande i sortimentet. De är en beställningsvara hos ICA men kan ibland behöva efterfrågas av kunder då denna inte ingår i standardsortimentet. Hör gärna efter i de butiker där du har sökt den och fråga om personalen kan beställa in den!

    Vänligen,

    Louise