Små linser liknande puylinser

Hej,

Tidigare så hade ni små gröna linser av puy-typ. Jag har inte sett dem i affären på länge. Inte heller andra leverantörer verkar ha dem. Vad har hänt? Är tillgången dålig, eller är det bara att efterfrågan är låg?

Mvh
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders

    Tack för din fråga.

    Vi har inte längre Puylinser i vårt sortiment, man kan använda gröna linser men med vetskapen att de är något större.

    vänligen
    Linda