Saknar produkt

Har ätit Risenta Granola med smak av Jordgubb, Vanilj och Tranbär under många år, min riktiga favorit. Nu hittar jag den inte någonstans, har ni slutat med denna produkt?
Ola Laurin

Kommentarer

  • Hej Ola,
    Trevligt att du hittat vårt forum 😊

    Alla Risentas granolasorter har tyvärr upphört. Flera parametrar har orsakat detta beslut och vår marknadsavdelning ser över granolans framtid, men ännu är inga beslut tagna.

    Vi sparar dina åsikter och tar vara på detta som underlag för framtida beslut. Under tiden kan vi varmt rekommendera våra nya müslisorter. Se mer information på vår hemsida: Risenta - Frukost

    Tack för att du väljer Risenta!
    Louise
  • hej,
    jag har samma fråga som ola. Har ätit den granolan i flera år. Blev så besviken/ledsen när jag inte hittade den. Bunkrade upp med 10 paket som nu är slut. harr testat 5 andra ganola varianter, men ingen INGEN slår denna. SNÄLLA ta tillbaka granolan!!!! Den är Såå saknad.
    Malin Bryntesson
  • Hej Malin!

    Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Det hjälper oss i vår fortsatta produktutveckling.

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.