Saknad Nötmix

Hej jag saknar er nötmix i blanda-själv-montern på Stora Coop i Bollnäs,inte ens röret där den förvarades finns kvar.Har den utgått ur sortimentet? Den är ju den viktigaste ingrediensen för att köpa Risenta!
Det har hänt att den varit tillfälligt slut tidigare och när jag frågat Coop-personal hänvisade man till att det var leverantören som skötte om montern.Är denne någon som Risenta har ansvar för? Jag hoppas verkligen att nötmixen återkommer!
Mvh Inge

Inge Lindberg

Kommentarer

  • Hej Inge!
    Vi har inte längre kvar nötmixen i vårt sortiment.
    Ha en fin dag.
    Robyn