Saknad: Müsli Dadel russin & tranbär

Hej! Jag har ett bra tag nu haft Müsli Dadel russin & tranbär 650g som min favoritmüsli, riktigt god! Men sen ett tag har jag inte hittat den på hyllorna. Trodde det bara var temporärt men hittar den inte i nån butik nu. Har den utgått ur ert sortiment? I så fall skulle jag gärna önska den tillbaka. Den var så god och innehållet passade mig bra med inte för mycket nötter -om det ens var några? (jag är lite allergisk)
Jag har provat andra sorter t ex russin & fikon men dom är tyvärr varken lika goda eller mättande.
Jonas Lundström

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för ditt inlägg.

    Tyvärr så ingår inte längre Müsli Dadel,Russin & Tranbär i vårt sortiment.
    Men vi har fyra nya sorter på Müslihyllan: Original,Nut, Crunchy och Fruit.

    vänligen
    Linda
  • Saknar dadlarna jag med.
    Taps
  • Hej Taps.

    Tack för din feedback 😀

    vänligen
    Linda