Rostade osaltade pumpakärnor

Önskar beställa rostade och osaltade pumpakärnor. Finns detta i sortimentet?
Sören Johansson

Kommentarer

  • Hej Sören!

    I dagsläget har vi inte rostade pumpakärnor i sortimentet. Jag lägger fram ditt förslag till vår marknadsavdelning så får vi se om det dyker upp i framtiden!

    Du kan själv rosta våra naturella pumpakärnor genom att skaka runt dem i en het stekpanna i några minuter. Tänk på att pumpakärnorna härsknar fortare när de har rostats, så rosta inte för stora mängder åt gången utan se till att de går åt inom några dagar.

    Lycka till!
    Louise