Recept på bröd av Durra?

Köpt Durramjöl och letar efter recept på bröd enl er text på paketet?
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!
    Våra recept finns på vår hemsida under fliken "recept", där kan du i sökrutan skriva "durramjöl" så hittar du alla recept som finns.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Jag har redan lusläst alla recept för att hitta brödet på påsen. Blir irriterad över att man är ignorant när jag som konsument leds till er hemsida för att hitta receptet som INTE finns. Usch så onödigt av er.
    Eva
  • Hej igen!
    Ursäkta att jag missuppfattat dig då du skrivit "enl er text på paketet" då jag trott att du refererat till att vi skrivit på baksidan att våra recept finns på hemsidan.
    Vi har tyvärr inget recept där som ser ut som exempelbilden på förpackningen.

    Trevlig helg!
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.