Rårörsocker

Hej!
Jag undrar varför ert rårörsocker har utgått ur sortimentet hos Ica?
Hälsningar
Ingemar Hemborg

Kommentarer

  • hej Ingemar,

    såvitt jag kan se så ska man kunna köpa vårt Rårörsocker på ICA, ser att de beställde till sitt centrallager senast i slutet på februari. Så det kan ju vara så att just den ICA butiken som du handlar på valt att inte ta in denna produkt, kanske de har rårörsocker i sitt eget märke.

    Kan se att Apotea och Dagab (willy, hemköp, City Gross) köper in denna produkt också, så kanske du kan kolla hos dem.

    vänligen

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.