Råris

Hej!
Jag har köpt ert råris förut, men nu hittar jag det inte i någon butik i Solna. Jag tycker att det riset är en av de bästa.
Stina Anshelm

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Jag förstår att det är svårt att få tag i vårt Råris, de allra flesta butiker har valt att inte ha det kvar i sitt sortiment tyvärr. Det går dock att smidigt köpa på internet - finns på diverse hemsidor efter en snabbsökning "Råris Risenta" på google.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn