Råris

Hej,
Har letat i flera olika butiker efter erat råris, kan inte hitta det. Å hittar det inte på er hemsida heller. Snälla säg att ni inte tagit bort det.
Tonne Frisell

Kommentarer

  • Hej Tonne,
    Tack för att du hör av dig till oss!

    Vi har tyvärr upphört med vårt Råris. Tyvärr blir vi tvungna att ta sådana tråkiga besult efter en tid med färre och färre beställningar som gör att det blir ohållbart att ha kvar produkten i vårt sortiment.

    Vi hoppas att du hitta något bra alternativ till vårat Råris i framtiden!

    Önskar dig en fin dag! 💛
    Lisa