Quinoaburgare

Kan ni lägga ut receptet på era quinoaburgare, så kan jag försöka laga till mixen själv. Saknar dem så mycket.
Ellinor

Kommentarer

  • Hej Ellinor

    Tack för ditt inlägg.

    Tyvärr så ger vi inte ut recept på våra produkter, men du kan få innehållsförteckningen så att du vet vad som fanns i och kanske få din egen blandning.
    Quinoaburgare EKO.
    Kikärtsmjöl*, majsmjöl*, quinoamjöl* 8,5%, rismjöl*, bitar av sojabönor*, solroskärnor*, amaranth*, torkad tomat*, pumpakärnor*, torkad morot*, persilja*, havssalt, lök*, svartpeppar*, selleri*, libbsticka*
    *ekologiska ingredienser

    Lycka till! 😀
    Linda