Var hittar jag er quinoaburgare?

Vart har era underbart goda Quinoa burgare tagit vägen?
Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper!
    Våra Quinoaburgare har tyvärr utgått från vårt sortiment.

    Gott Nytt År!
    Robyn
  • Hej!
    Har ni några planer på att släppa något liknande? Vi har gått över helt och hållet till era quinoaburgare hemma hos oss de senaste åren och vet inte vad vi ska hitta på nu :-(
    Jesper
  • Hej Jesper!
    Vad roligt att ni uppskattat våra Quinoaburgare, vi har tyvärr inget projekt på det för tillfället, men det kan såklart komma att ändras i framtiden.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Vad ledsen jag blev, en av de bästa, kanske den bästa vego mixen som fanns för min känsliga mage. Skulle bli gätteglad om den skulle komma tillbaka. Ni har inte nåt reserv kvar på lagret ??????
    Hilde
  • Hej Hilde!
    Vi har det inte kvar i lager för försäljning tyvärr.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.