Psylliumhusk

Hej idag när jag äntligen hittade påsar med psylliumhusk i min icabutik - snabba chiafrallor är mums - blev inköpet stoppat i kassan - fick inte säljas sa kassörskan - hon visste inte varför - vet ni orsaken?
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Vi har gjort en återkallning på vårt Psylliumhusk med anledningen av att det funnits spår av sesam och/eller senapsfrö och har tagit tillbaka alla förpackningar från butiker. Detta är orsaken till att du inte kunde köpa produkten.
    Det kommer att dröja innan Psylliumhusk är åter i butik då vi håller på att ändra våra rutiner.
    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Okej - finns det något annat som man kan använda istället för Psylliumhusk när man ska göra snabba chiafrallor - det är stor efterfrågan på dessa i familjen .
    mvh Karin
    Karin
  • Hej Karin!

    Du kan kolla efter fiberhusk (ej i vårt sortiment), som dock är mer finmalda Psylliumfrön.
    Trevlig helg!
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.