PSYLLIUMHUSK

hej,finns ej på ica kvantum Piteå,produktnamnet på hyllkanten finns kvar men hyllan har varit tom länge.är det leveransproblem?finns ej på coop
siv

Kommentarer

  • Hej Siv!

    Vi har haft en återkallelse på vårt Psylliumhusk, det är därför du inte hittar den i några butiker för tillfället. Vi håller på att ändra våra rutiner och produkten kommer vara åter i butik efter årsskiftet.
    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Hej,
    Nu har årsskiftet passerat men butiken uppger fortfarande att det är leveransproblem. Har ni börjat leverera till butikerna än?
    Tina Bergman
  • Hej Tina!
    Vårt Psylliumhusk är inte åter ännu tyvärr. Det väntas åter i slutet av februari enligt prognos.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Hej, Vill bara kolla hur det går med Psylliumhusk. Kommer vi hitta det på hyllorna snart?
    LW
  • Hej LW,

    Vi jobbar för fullt med att kunna leverera Psylliumhusk/Psylliumfiber igen.
    Förhoppningen är att den ska finnas på butikshyllan igen nu under våren.

    Linda
  • Gissa om jag blev glad när jag åter hittade Psylliumhusk i en butik - jag prövade innan med annat märke av fiberhusk för att göra Chiafrallor - det blev inte så bra - nu hoppas jag att det går att göra Chiafrallor igen
    Karin
  • hej Karin

    Toppen att se att vår Psylliumhusk äntligen har landat på butikshyllorna 😀
    Linda
  • Finns inte psylliumhusk längre? Det som finns är psylliumfiber som inte är samma sak. Det är för finmalet. Har ni slutat tillverka?

    Berit Andersson
  • Hej Berit,

    nej, vi har inte Psylliumhusk i vårt sortiment.

    Linda
  • Men ni har haft det. Varför har ni slutat?
    Berit Andersson
  • Ni har haft. Varför har ni slutat tillverka?
    Berit Andersson
  • Hej Berit

    Förlåt för att jag inte var tydlig i mitt svar innan. Vi har inte en produkt som heter psylliumhusk längre, utan den heter psylliumfiber

    Psylliumfiber & psylliumhusk
    = samma produkt, olika namn.

    Hör gärna av dig igen om du undrar något mer 😊

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.