Hittar inte psylliumhusk?

Finns inte  psylliumhusk längre?
Ulla Sörkvist

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Vad roligt att du hör av dig till oss😊

    Vi har ingen produkt som heter psylliumhusk längre, utan produkten vi har nu heter Psylliumfiber istället. Den kan dock användas på samma sätt som psylliumhusk🙂

    Psylliumfiber ser ut så här: Psylliumfiber och vad jag kan se så ska produkten finnas i ICA:s grundsortiment.

    Önskar dig en fin dag💛
    //Linda

    Linda-Bo
  • Hej,
    Psylliumfiber fanns i en butik i vår närhet men nu kan jag inte hitta psylliumfiber någonstans längre? Har den utgått?
    Linda
  • Hej Linda,

    Tack för ditt inlägg!

    Psylliumfiber finns kvar och det är ICA som säljer den. Om du inte hittar den i just din ICA butik kan du alltid fråga om dom kan beställa in åt dig.🙂

    Ha en fin dag! 💛
    Nina